wtorek, 7 lipca 2015

Przygody Nikki #19

Dzisiaj kolejne przygody rodziny Grey. :)

Ich dom przeszedł remont generalny, ponieważ mam akcesoria Nowoczesny Apartament oraz Miejskie Życie.

Wanna narożna w łazience Layli
Layla stała się zazdrosna o to, że Jon, Nikki i Jessi mają własne zwierzęta. Dlatego kupiłam jej akwarium.
Nowe zwierzątka Layli
Nowy salon:
Nowy pokój Jessi:
Oraz łazienka Jona i Nikki:
W Moonlight Falls pojawiła się kawiarnia oraz pralnia.
Kawiarnia "Smakowite Kąski"
Pralnia "Bąbelkowana"
Jeśli już o kawiarni mowa, Nikki porzuciła pracę detektywa. Stało się tak, ponieważ jej pragnienie życiowe się zbugowało i nie mogę go spełnić :(
Nikki zaczęła pracować jako kucharka w tej restauracji :)
Spełniła swoje nowe pragnienie życiowe - poznała wszystkie przepisy.

Pragnienie życiowe Jona również się zbugowało :( Dlatego zapragnął być bogaty, ale dalej jest strażakiem :)

Nikki postanowiła powrócić do naturalnego koloru włosów (jak pamiętamy na początku serii przefarbowała je na czarno).
Dawna Nikki powróciła
Dlatego gabinet połączyłam z sypialnią.
W miejsce dawnego gabinetu zrobiłam pokój lokaja :)
Greyowie zasmakowali nowej przygody - tym razem w Chinach.
OK, Jess, skup się. Wyobraź sobie, że to jest Peanut...

Jestem Ninja!

Plaskacz z wygiętej ręki :P

Nikita osiągnęła mistrzostwo w łowiectwie ;)
Odcinek pełen emocji, odcinek 20 jutro (8 lipca)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz